АНАЛІТИЧНІ ДОВІДКИ

                                                       


У К Р А Ї Н А
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
БЕРДЯНСЬКОЇ    РАЙОННОЇ     ДЕРЖАВНОЇ   АДМІНІСТРАЦІЇ
НОВОПЕТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
БЕРДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДОВІДКА
про стан викладання  предметів природничого циклу

             Згідно з річним планом роботи в період з жовтня по листопад проведено вивчення стану викладання  та  рівня  навчальних  досягнень  учнів  з  фізики, біології, хімії, географії.  У процесі  вивчення  відвідано  і  проаналізовано    20  уроків. Вивчено стан ведення документації( календарні і  поурочні плани вчителів,  матеріали  самоосвітньої  роботи,  робочі  учнівські  зошити,  матеріали  тематичних оцінювань,  класні  журнали, проаналізовано  навчально-матеріальну  базу  викладання  курсів  фізики, хімії, біології, географії,  проведено  співбесіди  з  учнями   5,8А,11  класу,  дано  тестові  завдання в  7-11 класах.
   У  першу  чергу  вивчення  було  спрямовано  на  вивчення  позитивних  сторін  викладання цих навчальних предметів,  стану навчально-методичного та  навчально-матеріального  забезпечення  шкільних природничих   наук,  базовий рівень навчальних досягнень школярів з них.
Фізику в школі викладають Курцев О.М., вчитель ІІ категорії, педагогічний стаж 6 років, Мухаметкалієв А.К. вчитель І категорії, старший вчитель,  педагогічний стаж  21 рік. Географію в школі викладає Малашенко А.В., спеціаліст, педагогічний стаж 1 рік. Хімію та біологію викладає Лутчак Г.П., вчитель вищої категорії, педагогічний стаж   24 роки.
Учителі  мають  добру  фахову  підготовку,  обізнані  із  навчальними  програмами  з предметів,  листами  Міністерства  освіти  і  науки  України  щодо  викладання,  критеріями  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів,  іншими  офіційними документами,  належно  володіють  методикою  викладання  предметів.  Учителі постійно  працюють  над  підвищенням  свого  методичного  та  фахового  рівнів,  цікавляться  новинками  психолого-педагогічної  науки  і  намагаються використовувати ці досягнення в практичній діяльності. Дотримуються нормативів  проходження курсової підготовки та атестації.
Учителі працюють над темами:
Мухаметкалієв А.К. « Використання інформаційно-мультимедійних технологій на уроках інформатики».
Курцев О.М. «Впровадження інтерактивних технологій на уроках фізики та математики».
Малашенко А.В. « «Методика проведення уроків різноманітних типів».
Лутчак Г.П. «Активізація пізнавальної  діяльності учнів засобами  SMART  технологій».
Своїм досвідом педагоги Лутчак Г.П., Мухаметкалієв А.К. ділилися з колегами  під час проведення  семінарів, освітніх виставок, відкритих уроків.
Наявний  кабінет   фізики  на  70%  забезпечений  обладнанням, наочністю, хімії – на  50%.  Учителі добре працюють над поповненням навчально-матеріальної бази  викладання предметів.
Забезпеченість підручниками складає  96% забезпечення до потреби по
клас
фізика
хімія
біологія
географія
5



100%
6


100%
100%
7
100%
(за старими підручниками)
100%
(За старими підручниками)
100%
(За старими підручниками)
100%
(За старими підручниками)
8
100%
100%
100%
100%
9
100%
100%
100%
100%
10
65%
100%
100%
100%
11
100%
78%
72%


Календарно-тематичне  планування  складено  відповідно  до  діючих  програм,  передбачено  форми  проведення  тематичних  оцінювань.  У  кожного  педагога  простежується  цілеспрямована  робота  з  підготовки  до  уроків.  При  плануванні  навчального  процесу  вчителі  Лутчак Г.П., Мухаметкалієв А.К., Курцев О.М.  оптимально  для  кожної  педагогічної  ситуації  визначають  послідовність  розгляду  окремих  тем  .  Учителі Лутчак Г.П., Мухаметкалієв А.К.  у  процесі  підготовки  до  уроків  використовують  можливості  Інтернету,  з  якого  черпають  багато  корисного і цікавого матеріалу до уроків.  Ставлячи  перед  учнями  чітку  мету,  вчителі  головним  завданням  кожного  уроку  вважають  виховання  громадянина  України,  соціально  зрілої  працелюбної  особистості.
        Лутчак Г.П.на високому науковому та методичному рівні проводить викладання предмету, створює атмосферу зацікавленості кожного учня в роботі всього класу, на достатньому рівні учні володіють теоретичним та практичним матеріалом. На уроці вчитель організовує дослідницьку, пошукову діяльність учнів. Слід відмітити різноманітність форм і методів з застосуванням ТЗН вчителем на уроках, що забезпечує  достатній  рівень знань учнів. Велику увагу вчитель приділяє формуванню в учнів навичок розгляду біологічних питань з точки зору екології, взаємозв’язку організмів із середовищем існування, побудови і функціонування біологічних систем,усвідомленням ролі і місця людини в біосфері. Аналіз відвіданих уроків показав, що в учнів сформовані теоретичні поняття та практичні навички, розвинене вміння застосовувати їх на практиці.   Галина Петрівна застосовує як готові мультимедійні комп’ютерні комплекси так і власні розробки презентацій.
Уроки хімії та біології проводяться у добре оснащеному кабінеті. В ньому зібрано багато навчальної, методичної, довідкової літератури, яка систематизована. Є тематична картотека. Впорядковано наочні посібники та роздатковий матеріал відповідно до розділів програм. У наявності матеріали для проведення позакласної роботи з предмета, матеріали для підготовки до шкільної та районної олімпіади, тощо. У зв’язку з тим, що реактиви та обладнання для проведення лабораторних і практичних робіт наявні в недостатній кількості або застарілі, окремі із них проводяться у формі демонстраційного експерименту.
Моніторинг навчальних досягнень учнів виявив:
клас
К-ть учнів,які виконували роботу
хімія
біологія


початковий
%
середній
%
достатній
%
високий
%
початковий
%
середній
%
достатній
%
високий
%
6
13








-

5
38%
7
57%
1
5%
7
18/19
3
17%
7
39%
2
11%
6
33%
3
16%
7
37%
7
37%
2
10%
13/11
2
15%
5
39%
4
31%
2
15%
-
-
8
73%
3
27%
-
-
13/11
5
38%
4
31%
4
31%
-
-
1
9%
6
55%
4
36%
-
-
9
25/24
8
33%
11
46%
3
13%
2
8%
5
20%
11
44%
9
36%
-
-
10
10/9
4
40%
5
50%
1
10%
-
-
3
33%
3
33%
3
33%
-
-
11
14/18
-
-
9
64%
5
36%
-
-
-
-
9
50%
8
44%
1
6%

       Вчителі Малашенко А.В., Курцев О.М.  проводять викладання предмета на рівні     стандарту в філологічному та інформаційно-філологічному  профілях. Вчителі  приділяють  увагу  розвитку розумових здібностей та якостей особистості,розвиток прагнення до самоосвіти, самопізнання, самовдосконалення, самооцінки, самореалізації. Проте вчителі не  завжди передбачають контрольно-оцінювальну діяльність учнів. Аналіз відвіданих уроків показав,що учні володіють знаннями з предмета на рівні стандарту.
Малашенко А.В. велике значення приділяє проведенню практичних робіт відповідно до програми, кожний учень має  контурні карти для виконання практичних робіт.
 Щоб учень займав активну позицію в процесі навчальної діяльності, він повинен мати потужні джерела мотивації навчання, на що вчитель звертає особливу увагу. Мотиви базуються на активному інтересі до того, що вивчається. Антон Володимирович дбає про те, щоб учні засвоїли обов’язковий мінімум знань, умінь і практичних навичок, які передбачені державним стандартом та навчальними програмами. Матеріал, який вивчається зрозумілий і доступний учням. Серед методів навчання переважає інфомаційно-повідомлюючий та діалогічний. Мікроклімат на уроках сприяє творчій діяльності, стосунки між учителем та учнями доброзичливі.
Моніторинг навчальних досягнень учнів з географії показав:
клас
К-ть учнів, які виконували роботу
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
К-ть
%
К-ть
%
К-ть
%
К-ть
%
5
21
13
61,9%
5
23,8%
2
9,5%
1
4,8%
6
16
-
-
8
50%
5
31,3%
1
6,3%
7
20
-
-
6
30%
6
30%
8
40%
14
-
-
4
28,6%
8
57,1%
1
7,1%
15
-
-
5
33,3%
8
53,3%
1
6,7%
9
26
2
7,7%
8
30,8%
7
26,9%
6
23,1%
10
13
-
-
1
7,7%
3
23,1%
4
30,8%
Проте, основним недоліком є те, що уроки недостатньо насичені наочністю, не використовуються технічні засоби навчання, це призводить до того, що в учнів не формуються навички роботи з картами.
З метою поліпшення стану викладання предмету та підвищення рівня навчальних досягнень учнів вчителю географії рекомендується:
1. Продовжувати роботу над забезпеченням належного методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні методи та форми для розвитку творчих здібностей школярів.
 2. Постійно удосконалювати методику проведення уроків географії. Забезпечувати раціональне поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, здійснювати диференційований підхід до організації роботи учнів. Впроваджувати інноваційні та інформаційно-комп’ютерні технології у навчально-виховний процес.
 3. Використовувати можливості особистісно-орієнтовного підходу з метою формування загально-навчальних та інтелектуальних умінь школярів.
 4. Посилити практичне спрямування у викладанні географії через удосконалення роботи з формування практичних умінь та навичок школярів, визначених державною програмою.
 5.Спланувати роботу в класах з метою ліквідації прогалин у знаннях учнів. Надавати постійну допомогу учням із низьким рівнем успішності.
 6.Поглибити роботу з обдарованими учнями, задіяти їх у роботі в МАН.
 7.Проаналізувати матеріали стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з географії на засіданні шкільного МО вчителів природничо - математичного циклу.
 8.Урахувати результати вивчення роботи вчителів та рівень знань учнів при черговій атестації.
Предмет фізика в 7 – 9 класах викладає Мухаметкалієв А.К. Відвідані уроки підтвердили, що вчителем доцільно визначаються та оптимально реалізуються навчальні, виховні та розвивальні завдання. Висока науково-методична підготовка Мухаметкалієва А.К.  дає змогу проводити уроки з достатньо високим темпом, оптимально застосовувати словесні, наочні, практичні методи (розповідь, пояснення, бесіди, лекції, демонстраційний експеримент, демонстрації, лабораторні роботи і лабораторні практикуми, досліди, розв'язування задач), фронтальні, індивідуальні, групові форми навчальної роботи з учнями, раціонально використовувати кожну хвилину уроку, проводити диференціацію та індивідуалізацію навчальної діяльності учнів упродовж навчального процесу. Виклад навчального матеріалу відзначається науковістю і доступністю, супроводжується використанням наочності (демонстраційний експеримент, таблиці, моделі, технічні засоби навчання).
Тестові завдання показали наступні результати:
клас
Виконували роботу
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
К-ть
%
К-ть
%
К-ть
%
К-ть
%
7
20
-
-
8
40%
8
40%
4
20%
14
1
7,1%
6
42,9%
5
35,7%
2
14,3%
15
-
-
5
33,3%
9
60%
1
6,7%
9
25
2
8%
12
48%
11
44%
-
-

У 10-11 класах фізику викладає Курцев О.М.
При виборі методів навчання вчитель враховують характер матеріалу, що вивчається, можливості відповідного класу та фактичний рівень загальноосвітньої підготовки школярів. Використовують сучасні інноваційні педагогічні технології.
Моніторинг навчальних досягнень з фізики показав:
клас
К-ть учнів,які викону
вали робо
ту
Рівень навчальних досягнень


початковий
%
середній
%
достатній
%
високий
%
10
8
-
-
3
38%
4
50%
1
12%
11
11
1
9%
2
18%
8
73%
-
-
Рекомендую:
1.З метою розвитку творчих здібностей учнів систематично працювати над підвищенням методичного рівня викладання предмета, застосовуючи ефективні форми і методи навчання, зокрема проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.
2.Налагодити диференційовану роботу з різними за підготовкою категоріями учнів, ширше практикувати групові, індивідуальні форми роботи, належним чином враховувати особливості класних колективів.
3.З метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів використовувати дидактичний та роздавальний матеріал, опорні конспекти з урахуванням індивідуальних можливостей та здійснення диференційованого підходу до учнів.
4.З метою підвищення ефективності стану викладання фізики та рівня самоосвіти ширше використовувати методичну та фахову літературу, матеріали періодики і науково-популярної довідкової літератури.
5.Активізувати роботу з обдарованими дітьми з підготовки їх до предметних олімпіад.
6.З метою якісної фізичної освіти запроваджувати в практику роботи інформаційні технології.
7.Кабінет фізики постійно поповнювати методичною, довідниковою літературою, дидактичними матеріалами, необхідними засобами навчання.

Заступник директора з НВР                                  О.М.Сосновська
У К Р А Ї Н А
ВІДДІЛ ОСВІТИ
БЕРДЯНСЬКОЇ    РАЙОННОЇ     ДЕРЖАВНОЇ   АДМІНІСТРАЦІЇ
НОВОПЕТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
БЕРДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Леніна 73, с. Новопетрівка, 71162 тел.(06153) 98-1-54
e-mail: novopetrovka.school@meta.ua


АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ
ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НОВОПЕТРІВСЬКОЇ ЗШ І – ІІІ СТУПЕНІВ
СОСНОВСЬКОЇ ОЛЬГИ МИКОЛАЇВНИ
І Стан організації навчально-виховної роботи, додержання вимог державних стандартів освіти
Навчально – виховний процес в школі обовязково ґрунтується на діючих законодавчих актах і законах Міністерства освіти і науки України, розпорядчих документах Департаменту освіти Запорізької області, відділу освіти Бердянської районної державної адміністрації.
Робочі навчальні плани на 2015-2016 навчальний рік складаються:
-          для 1-4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011  № 572 зі змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 № 460 (1 клас – 22,5 години, 2 клас – 24,5 години, 3 клас – 25,5 години, 4 клас – 25,5 години);
-               для 5-7-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409 ( в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 №664), зі змінами згідно з наказом МОН України  від 12.12.20141465(5 клас – 29 годин, 6 клас – 31 година, 7 клас – 31,5 годин, 8 клас – 32 години, 9 клас – 33 години);
-               для 8-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66, (8 клас – 33 години, 9 клас – 34 години);
-               для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами для  загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657, (універсальний 10 клас – 32 години, 11 клас – 34 години, профільне навчання: 10 клас – 34 години, 11 клас – 35 годин).
            Адміністрацією школи регулярно контролюється своєчасність і правильність складання  календарних планів, графік проведення контрольних робіт, ведення обовязкової шкільної документації, виконання програми. Тому  видані накази про ведення особових справ учнів, дотримання єдиних вимог до ведення журналів, про організаційне забезпечення початку та організованого закінчення навчального року, про організацію індивідуального навчання, про організацію профільного навчання, про стан управлінського забезпечен-                                                                                               ня  реалізації нормативної бази, що регу -                                                                                                    лює  закінчення навчального року та результати                                                                                                                                                                                                                                                                                                  проведення  ДПА.
            Згідно річних планів роботи в школі та наказів по школі  організоване профільне навчання:
Рік
10 клас
11 клас
2012-2013
Хіміко-технологічний
Філологічний
2013-2014
Інформаційно-технологічний
Хіміко-технологічний
2014-2015
Філологічно-технологічний
Інформаційно-технологічний
2015-2016
Філологічний
Філологічно-технологічний
     В 2012- 2016 н.р. організоване індивідуальне навчання для Пташинського Радіона, Левицької Анни, Живогляда Андрія, Васікова Тимофія, Солов’я Владислава, Коломак Іллі.

ІІ Стан організації методичної роботи (робота педагогічної ради, методичних об’єднань).
            З метою поліпшення якості та ефективності роботи з педагогічними кадрами по підвищенню їх науково-методичного та професійного рівня, забезпечення поступового розвитку школи до досягнення освітньої мети у 2011 - 2012 навчальному році педагогічний колектив школи розпочав роботу над навчально-методичною проблемою нашої школи «ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК УМОВА РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ». Зміст і структуру внутрішкільної методичної роботи визначено на колективному та індивідуальному рівні, з урахуванням творчого потенціалу вчителів школи та їх реальних можливостей і досвіду. В школі працюють методичні об’єднання вчителів початкових класів( керівник Мурашкіна З.В.), вчителів природничо-математичного циклу ( керівник Лутчак Г.П.),  історико-філологічного циклу ( керівник Байбара З.М.), класних керівників ( керівник Захарченко В.В.). Керівництво і контроль за методичною роботою у школі здійснює методична рада школи, до складу якої ввійшли керівники методичних об’єднань, учителі вищої кваліфікаційної категорії з великим досвідом роботи, учителі-методисти, «старші вчителі»,  про що видаються накази про організацію методичної роботи  з педагогічними кадрами., про ефективність методичної роботи за навчальний рік. Методична рада працює згідно складеного плану на  навчальний рік. Засідання проводяться  протягом навчального року. З метою реалізації науково-методичної теми школи на засіданнях ШМО та МР  розглядалися такі питання:
Рік
Теми засідань
2011-2012
·         Використання компютерних технологій на уроках англійської мови.
·         Розвиток пізнавальної активності дитини шляхом впровадження інноваційних технологій.
·         Інноваційні технології в системі компетентнісного підходу до навчання та виховання.
·         Удосконалення навчального процесу на основі ІКТ
·         Запровадження інноваційних технологій у діяльність учнівського самоврядування
2012-2013
·         Проектні технології як засіб підвищення мотивації та інтересу учнів до навчання та шляхи їх застосування при вивченні предметів
·         Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку звязного мовлення.
·         Сучасні підходи до організаційно-методичного супроводу інноваційної діяльності класного керівника
·         Використання програми SMART – NOTEBOOK
·         Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання ІКТ.
·         Моніторинг навчальних досягнень учнів з метою вивчення впливу нових напрямків роботи на результативність навчання
·         Моніторинг особистого професійного зростання вчителів
2013-2014
·         Інноваційна діяльність вчителя як умова розвитку його професіоналізму.
·         Інтерактивні методи роботи на уроках української мови.
·         Розвиток комунікативних здібностей учнів засобами використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці.
·         Формування творчої особистості учнів шляхом використання креативної освіти та ІКТ в навчально-виховному процесі..
·         Розвиток лабораторії ІКТ та їх використання в процесі викладання шкільних предметів.
·         Розвиток творчих здібностей учнів як засобу самовираження особистості
2014-2015
·         Впровадження ІКТ на уроках.
·         Мультимедійні презентації на уроках.
·         Прооектні технології на уроках.
·         Використання ІКТ молодими спеціалістами на уроках фізики, географії, англійської мови.
·         Формування інформаційної культури та інформаційної компетентності педагогів.
·         Сучасні інформаційні технології, веб-сайти.
·         Модель навчання і виховання громадян майбутнього
·         Інноваційні технології у форматі контрольно-оціночної діяльності
·         Мистецтво ведення сучасного уроку як запорука якісної освіти


Протягом 5 років в школі були проведені педагогічні ради:
·         Впровадження сучасних педагогічних технологій у навчанні здоровому способу життя на уроках основи здоров’я, фізкультура, екологія, природознавства.
·         Оцінка ефективності  реалізації проблеми формування готовності сучасного педагога до впровадження інноваційних технологій у педагогічну практику.
·         Адаптація учнів до навчальної діяльності в 5 класі.
·         Метод проектів – метод розв’язання учнями життєвих проблем.
·         Методичний діалог: інтерактивний прийом -  до кожної теми.
·         Використання веб-квест технологій в освітньому процесі
      Для  інтенсифікації моніторингової роботи створені електронні таблиці «Звіт успішності класу за  семестр, рік», «Звіт успішності з предмета», «Рух учнів та успішність», «Книга харчування», ведеться електронний журнал, працює сайт  школи.
      Методичну роботу можна прослідкувати на блозі «Новопетрівська зш І – ІІІ ступенів.            Методична робота» за адресою  http://novopetrovkaschool.blogspot.com/ та на блозі заступника директора з НВР http://novopetrovkaschool1.blogspot.com/
Вчителями розроблені методичні рекомендації та розробки:
ПІБ вчителя
Назва методичного продукту
мета
Де опубліковано / розміщено цей методичний продукт ( назва журналу, рік, №, сторінка / адреса сайту )
Байбара З.М.
«Компаративний аналіз на уроках української літератури»

Розповсюдження досвіду
Посібник «Актуальні тенденції викладання української літератури», Бердянськ, 2013, с.48

Інтегрований урок 7 клас
« Господарське та повсякденне життя в середньовічній Європі»
Розповсюдження досвіду роботи
Журнал «Основа професійного знання», 2013,№28,т..22

«Образ кошового Івана Сірка у творчості Андрія Кащенка ( оповідання «Сіркова могила»): бінарний урок української літератури та історії. 5 клас
Розповсюдження досвіду роботи
Посібник для вчителів «Література рідного краю в навчальних закладах Запорізької області», Бердянськ, 2013,с.138

«Олексій Огульчанський – співець природи Приазовя. Флора і фауна в повісті «Скарб Солоного лиману».6 клас»
Розповсюдження досвіду роботи
Посібник для вчителів «Література рідного краю в навчальних закладах Запорізької області», Бердянськ, 2013,с.151

«Пісенна творчість Григорія Лютого. 7 клас»
Розповсюдження досвіду роботи
Посібник для вчителів «Література рідного краю в навчальних закладах Запорізької області», Бердянськ, 2013,с.182

Курцев О.М.
Інтегрований урок 7 клас
« Господарське та повсякденне життя в середньовічній Європі»

Розповсюдження досвіду роботи
Журнал «Основа професійного знання», 2013,№28,т..22
Пономарьова В.М.
Інтегрований урок 7 клас
« Господарське та повсякденне життя в середньовічній Європі»

Розповсюдження досвіду роботи
Журнал «Основа професійного знання», 2013,№28,т..22
Захарченко М.М.
Методичні рекомендації з гандболу.
Розповсюдження досвіду в межах району

Колісник Г.А.
Ігрові форми роботи на уроках української мови та літератури
Розповсюдження досвіду в межах району


ІІІ Проведення атестації, проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Курси підвищення кваліфікації
Атестація педагогічних працівників
Всього
Підвищили категорію
Відповідають раніше встановленій категорії
2011-2012
5
5
2
3
2012-2013
5
6
1+1звання
4
2013-2014
5
-
-
-
2014-2015
6
6
4+1звання
1

ІV Кадровий склад педагогічних працівників
Рік
8 розряд
спеціаліст
ІІ категорія
І категорія
Вища категорія
«старший вчитель»
«учитель – методист»
2011-2012
3
7
2
6
11
4
1
2012-2013
3
7
2
6
11
4
1
2013-2014
3
10
1
5
10
3
1
2014-2015
1
10
3
1
9
5
1

V Аналіз якості роботи педагогів у межатестаційний період, рівень начальних досягнень учнів
Рівень навчальних досягнень учнів

Рік
Кількість учнів
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень

К-ть
%
К- ть
%
К-ть
%
К-ть
%
2012-2013
234
16
8
113
48
74
32
10
5
2013-2014
225
11
5
100
49,5
76
38
15
7,5
2014-2015
247
6
2
108
44
83
34
17
7
Динаміка
-6%
-4%
+2%
+2%

Аналіз якості роботи педагогів у межатестаційний період
Вчителі
Предмет
2012-2013
2013-2014
2014-2015
Динаміка
Ковбаса Т.Р.
Укр..мова
53%
62%
50%
-3%
Укр..літ
64%
69%
66,7%
+2,7%
Колісник Г.А.
Укр..мова
63%
65,2%
75,4%
+12,4%
Укр..літ
73%
74,6%
80,7%
+7,7%
Байбара З.М.
Укр..мова
59%
60,4%
63,9%
+4,9%
Укр..літ.
65%
61,3%
62,3%
-2,7%
Козлова О.В.
Рос.мова
57%
61%
68,9%
+11,9%
Пономарьова В.М.
Зарубіжна література
57%
60%
73%
+16%
Волошина Т.О.
алгебра
50%
54%
62,3%
+12,3%

геометрія
48%
52,4%
65,6%
+17,6%

математика
62%
58%
52,6%
-9,4%
Малашенко А.В.
географія
57%
64%
75%
+18%

економіка
49%
69%
100%
+51%

Основи здорорвя
71%
75%
87,1%
+16,4%
Куса А.В.
Історія України
53%
65%
72,9%
+19,9%

Всесвітня історія
52%
59%
67,7%
+15,7%

Людина і світ
71%
73,8%
100
+29%
Рудик о.Д.
Англійська мова
54%
56,2%
63,3%
+9,3%
Лутчак Г.П.
біологія
55%
57%
62,2%
+7,2%

хімія
53%
53,6%
55,6%
+2,6%
Курцев О.М
фізика
75%
79%
93,5%
+18%

алгебра
45%
46,8%
53,2%
+8,2%

геометрія
41%
46,9%
53,2%
+12,2%

математика
40%
55,8%
95,2%
+55,2%

Трудове навчання
61%
100%
100%
+39%
Мухаметкалієв А.К.
фізика
66%
65,4%
65,9%
-0,1%

інформатика
89%
91%
94%
+5%

технології
89%
100%
100%
+11%
Захарченко М.М.
Фіз..культура
90%
92,5%
96,6%
+6,6%

Захист Вітчизни
91%
86,3%
87,1%
-3,9%
Сосновська О.М
музика
100%
100%
100%
стабільно

Художня культура
89%
76,3%
77,1%
-11,9%
Корчига В.П.
Образотворче мистецтво
100%
100%
100%
стабільно

VI Участь педагогів у конкурсах професійної майстерності.

2012-2013
2013-2014
2014-2015
«Учитель року»
Мухаметкалієв А.К.  – І ( районний етап)
Стельмаченко О.М. – ІІІ ( районний етап)
Лутчак Г.П. – ІІ (районний етап)
Колісник Г.А. – ІІІ ( районний етап)
«Класний керівник року»

Мурашкіна З.В. –І ( районний етап )

«Урок ХХІ століття»


Мурашкіна З.В. – І ( районний етап)
Клюшник В.Л. – ІІ ( районний етап )
Стельмаченко О.М. – ІІІ ( районний етап )
Інноваційний урок

Захарченко М.М. – І (районний етап )


VII Робота з обдарованою молоддю

2012-2013
2013-2014
2014-2015
МАН
ІІ  (Дранко Л.)
1 учасник
ІІІ ( Дранко Л.  )
5 учасників
ІІ (Новак В.)
ІІ ( Новак О.)
2 учасники

VIII Кількість срібних та золотих медалей

2012-2013
2013-2014
2014-2015
Золота медаль
1 ( Біткова К.)
1 ( Дранко Л.)
---
Срібна медаль
---
1 (Васильєва Т.)
---

IX Досягнення учнів (переможці районних, обласних олімпіад та конкурсів)
Назва заходу
2012-2013
2013-2014
2014-2015
Олімпіади
І ( вч. Бондар О.І.) –районний етап, трудове навч.
І( вч. Добриця М.В.) – районний етап, історія
ІІІ ( вч. Добриця М.В.) – районний етап, історія
ІІ( вч. Добриця М.В.) – районний етап, право
ІІІ ( вч. Пономарьова В.М.) – районний, «Юні знавці Біблії»
ІІІ ( вч.Лутчак Г.П.)-районний етап, хімія
І ( вч. Мухаметкалієв А.К.) –районний етап, веб-дизайн
ІІ ( вч. Захарченко М.М. )-районний етап, ф-ра

ІІІ ( вч. Колісник Г.А.) – районний етап укр..мова
ІІІ ( вч. Пономарьова В.М.) – районний етап «Знавці Біблії»
ІІІ ( вч. Лутчак Г.П.) – районний етап
ІІІ (вч.Куса А.В.) – районний етап, історія
Конкурси:



Ім..Т.Шевченка

ІІ ( вч.Байбара З.М.)- районний етап
ІІІ ( вч.Байбара З.М.)-районний етап
Ім..П.Яцика

ІІІ (вч.Байбара З.М.) – районний етап
ІІ ( вч. Колісник Г.А.) – районний етап
І (вч. Ковтун Т.І.) – районний етап, ІІІ – обласний етап
ІІІ (вч.Колісник Г.А.)- районний етап
«Юний дослідник»

І ( вч. Лутчак Г.П.) – районний етап

Волейбол
І ( вч. Захарченко М.М.)-районний етап
І ( вч. Захарченко М.М. ) – районний етап
І ( вч. Захарченко М.М) – районний етап
Гандбол

І ( вч. Захарченко М.М. )- районний етап
І ( вч. Захарченко М.М) – районний етап
Теніс
І ( вч. Захарченко М.М.)-районний етап

І ( вч. Захарченко М.М) – районний етап
Шахи
ІІ ( вч. Захарченко М.М.)-районний етап


Баскетбол
І ( вч. Захарченко М.М.)-районний етап


Легка атлетика


ІІІ ( вч. Захарченко М.М) – районний етап
«Обєднаймося, брати мої!»
І (Біткова К.) – районний етап
ІІІ (Дранко Л ) – обласний етап
ІІ ( вч.Байбара З.М.) – районний етап
ІІІ ( вч.Байбара З.М.) – обласний етап
Моральний вчинок

ІІ ( початкові класи) – обласний етап

Шанує Тараса велика родина

ІІІ ( Тетіна Л., Загребельна К. ) – обласний етап


Заступник директора з навчально-виховної роботи   __________________ О.М.Сосновська

                                                                       ДОВІДКА
Про результати перевірки  класних журналів щодо дотримання єдиних вимог
              Відповідно до плану внутрішкільного контролю на 2015- 2016 н. р. та з метою активізації навчально-виховного процесу в школі  протягом вересня – жовтня  2015 року адміністрація навчального закладу здійснила перевірку стану ведення класних журналів 1—11-х класів .
Основним інструментарієм для отримання інформації було вивчення навчальної документації, співбесіди з учителями-предметниками, класними керівниками учнівських колективів.
В основу аналізу стану ведення класних журналів 1—11-х класів  був покладений нормативний мінімум, що регулює й регламентує діяльність навчального закладу в роботі з класним журналом.
На інструктивно-методичній нараді вчителі були ознайомлені з інструкцією ведення класного журналу. Цією інструкцією визначено порядок ведення класного журналу. До відома класних керівників було доведено, що вони несуть особисту відповідальність за стан класного журналу.
Результати проведеного контролю дають підстави стверджувати таке:
— усі класні журнали 1—11-х класів мають стандартний, затверджений Міністерством освіти і науки України вигляд;
— розподіл сторінок журналів 1—11-х класів за навчальними предметами здійснений відповідно до робочого навчального плану школи на 2015 -2016 н. р. та з урахуванням поділу класів на групи при вивченні окремих предметів;
— записи в журналах ведуться виключно державною мовою чорнилом чорного кольору;
— дотримано всі вимоги щодо заповнення розділу «Загальні відомості про учнів», ведеться систематичний щоденний облік відвідування учнями уроків
— оцінки виставляються відповідно до 12-бальної шкали оцінювання знань, умінь та навичок учнів;
— дати проведення уроків записані відповідно до календарних планів учителів- предметників;
— графи «Зміст уроку», «Завдання додому» заповнені вчителями-предметниками в переважній більшості без зауважень і відповідають навчальним програмам на 2015-2016 н. р.;
— усі записи в журналах 1—11-х класів, як правило, ведуться охайно, відповідно до встановленого єдиного орфографічного режиму.
                     Класовод 1 класу Усхопова Т.Ю.  записи веде охайно, оформляє журнал відповідно до вимог, систематично веде облік відвідування учнями школи.
                   Класоводи 2А класу Стельмаченко О.М. і 2Б класу Казакова О.І. ведуть  журнал акуратно, облік відвідування учнів  фіксують  постійно.
                 Класовад 3 класу Добриця О.І. журнал оформляє відповідно до єдиних вимог, своєчасно виставляє бали за ведення зошита,  бали за контрольні роботи, тематичні бали. Всі записи ведуться охайно, каліграфічно.
Класовод 4 класу Мурашкіна З.В. записи веде охайно, каліграфічно, систематично оцінює і виставляє бали за ведення зошитів, бали за контрольні роботи. Однак не завжди своєчасно виставляє тематичні бали.
            Журнали 5 – 11 класів класоводами ведуться охайно з дотриманням вимог щодо ведення шкільної документації. Однак вчителями – предметниками допущені такі помилки:
- Не систематично виставляються бали за ведення зошита вчителями Рудик О.Д. ( 5,8А,9 класи з англійської мови  ), Курцевим О.М. ( 6 кл., 9 кл – з математики, алгебри, геометрії ).
- Не систематично виставляються тематичні бали вчителями Рудик О.Д. ( англ. мова 5 клас ), Захарченко М.М. ( захист Вітчизни 10кл, 11 кл), Курцевим О.М. ( алгебра, геометрія 9 клас )
- Допускають виправлення дати уроку та поточні бали ( Курцев О.М., Куса а.В., Рудик О.Д., Колісник Г.А.)
- Не записують домашні завдання з трудового навчання вчителі Корчига В.П., Мухаметкалієв А.К.
Привертає увагу естетичний вигляд заповнених класними керівниками та
вчителями-предметниками сторінок журналів. Особливо вирізняються з-поміж  інших відповідальним  ставленням до посадових обов'язків щодо ведення журналів Байбара З.М., Пономарьова В.М., Клюшник В.Л., Волошина Т.О.
З метою неухильного дотримання педагогічними працівниками чинних вимог щодо порядку ведення класного журналу

РЕКОМЕНДУЮ
1. Результати контролю за станом ведення класних журналів розглянути на
нараді при директору навчального закладу.
2. Посилити  контроль за веденням шкільної документації згідно з нормативними вимогами.
3. Керівникам методичних об’єднань здійснювати постійний методичний
супровід щодо заповнення вчителями-предметниками відповідних сторінок класних журналів.
4. Вчителям навчального закладу:
4.1. Неухильно дотримуватися трудової і фінансової дисципліни; вчасно
проводити уроки і робити записи про це у відповідних класних журналах згідно з
Інструкцією з ведення класного журналу учнів 1—11(12)-х класів загальноосвітніх
навчальних закладів
4.2. Згаданим в аналітичній довідці вчителям надалі не допускати виявлених порушень.
5. Видати  наказ про результати перевірки журналів і довести  до відома всіх педагогічних працівників.


Заступник директора з НВР                                       О.М.Сосновська


                                                                       ДОВІДКА

Про стан ведення особових справ 
учнів 1-11 класів у І семестрі 
2015-2016 н.р.

Згідно з річним планом роботи школи на 2015 - 2016 н. р., на виконання Інструкції з ведення шкільної документації у І семестрі заступиком директора з навчально-виховної роботи Сосновською О.М. була здійснена перевірка стану ведення особових вправ учнів 1-11 класів.
Перевіркою виявлено, що на всіх учнів школи заведені або продовжують вестися особові справи встановленого зразка. Класні керівники і класоводи ведуть особові справи згідно з рекомендаціями щодо їх ведення, відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затвердженої наказом МОН України № 1239 від 28 серпня 2013 року «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності».
Особова справа учня — номенклатурний документ установленого зразка, куди поряд з анкетними даними вносяться підсумкові оцінки успішності учня за роки навчання. Особова справа супроводжує учня протягом усього його навчального шляху з 1-го по 11-й клас. У відповідності до Інструкції про ведення ділової документації у ЗНЗ І-ІІІ ступенів особові справи учнів зберігаються в школі протягом трьох років після закінчення дітьми навчання.
  В особових справах учнів 1-11 класів зберігаються такі документи: заява батьків, копія свідоцтва про народження, медичні  довідки про проходження медичного огляду перед початком навчального року, копія ідентифікаційного коду.
     В особових справах учнів 1-х класів ( класовод Усхопова Т.Ю. ) наявні заяви батьків щодо зарахування дитини до 1-го класу з відповідною резолюцією директора школи, ксерокопії свідоцтв про народження учнів, звірені з оригіналом та затверджені директором школи, записано дані про місце проживання учня, відомості про батьків, довідки про стан здоров’я, копія ідентифікаційного коду.
              Записи в особових справах чіткі, охайні, зроблені кульковою ручкою.
    В особових справах учнів 2-11 класів класні керівники записують  заохочення. Оцінки за минулий навчальний рік виставлені і завірені підписом директора школи та печаткою школи. В особових справах учнів 2,5,10 класів містяться характеристики за минулий навчальний рік.
Всі особові справи мають номери згідно із записами в алфавітній книзі. Книга обліку учнів школи заведена і ведеться секретарем школи Тремасовою О.В. Класні керівники, заступник директора з НВР контролюють рух дітей. Номери особових справ записані в класних журналах, курсі «Школа».

Разом з тим класним керівникам  класів  випускних класів Колісник Г.А.. та Пономарьовій В.М.. слідкувати за наявністю всіх документів у особових справах (особливо свідоцтва про народження, що видані повторно.)
Отже,  стан ведення особових справ учнів 1-11 класів вважати задовільним.
РЕКОМЕНДУЮ:
1. Стан ведення особових справ учнів 1-11 класів вважати задовільним.
2. Адміністрації школи здійснювати перевірку особових справ учнів протягом навчального року, результати узагальнити наказом по школі в кінці навчального року.
3. Відповідальність за збереження та правильне оформлення особових справ учнів  покласти на класних керівників та класоводів..


Заступник директора з НВР   О.М.Сосновська

Комментариев нет:

Отправить комментарий